Klantenservice

Klantenservice - wat kunnen we voor je doen?

Heb je een vraag over een bepaald product?
Of heb je hulp nodig bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden?
Neem gerust contact met ons op.

Dat kan natuurlijk via ons contactformulier per e-mail of via ons algemene telefoonnummer: +31 (0) 40 369 0110

Ik wil een product retourneren

Wanneer je een product wilt retourneren dan hanteren wij onze RMA procedure. Op de RMA pagina kun je je artikel aanmelden voor retour. Je ontvangt daarna van ons een bevestiging van aanvraag, en de verzendprocedure.

Wil je het product nu aanmelden? Ga dan naar de pagina RMA.

Inlog account aanmaken

Ben je verplicht een account aan te maken ? Nee, dat hoeft niet. Je kan bij ons ook bestellen zonder account aan te maken. Echter is het handig om een account aan te maken zodat je later je bestelling nog kan terugzien, of je factuur nogmaals kan downloaden. Tevens is het makkelijk je gekochte producten na te zien wanneer je iets wil retourneren.

Problemen met inloggen

Heb je problemen met inloggen? Ga naar het menu en kies voor “shop”, en “mijn account”. Wanneer je je wachtwoord bent vergeten kun je hier een nieuw wachtwoord aanmaken. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op, wij kunnen je helpen.

Hoe wijzig ik mijn gegevens

Ben je verhuisd of wil je je wachtwoord aanpassen? Log in via “shop” en “mijn account”. Eenmaal ingelogd kun je onder “adressen” je factuur- en verzend adres wijzigen. Onder “accountgegevens” kun je je wachtwoord wijzigen, of eventueel je e-mail adres.

Mijn bestelling lijkt niet te kloppen, wat nu?

Allereerst onze excuses. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk recht te zetten. Meld je probleem via onze contactpagina.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, je kan je bestelling wijzigen, neem hiervoor contact met ons op via onze contactpagina. Maar omdat we vaak de volgende dag al leveren kan je bestelling al afgehandeld zijn voordat je je bestelling wilt wijzigen. Geen paniek, ontvang gewoon je bestelling, je hebt altijd 14 dagen de tijd om producten (zonder opgaaf van reden) te retourneren.
Neem contact met ons op om na te gaan of je bestelling al de deur uit is. Wanneer dat zo is, dan zorgen we dat je alsnog je juiste bestelling z.s.m. ontvangt.

Ik heb een andere vraag

Ben je met bovenstaande vragen nog niet geholpen?
Staat je vraag ook niet op onze veel gestelde vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij staan graag voor je klaar.